kurmay binbaşı kibar korhan koç bizden biri

05.07.2013 08:04

Şehit J. Kur. Binbaşı olan Kibar Korhan Koç Kimdir?
15.07.1957 tarihinde Terme’de doğan Harp Akademisi mezunu ve J. Kur. Binbaşı olan Kibar Korhan Koç, Tunceli J. Bölge K. Kurmay Başkanlığında görevini yaparken, Tunceli’de helikopter düşmesi sonucu 10.08.1993 tarihinde şehid oldu.

Samsun/Terme Akcagün Köyü Doğumlu
Pembe ve Emrullah çiftinin oğlu olan Kibar Korhan Koç, Fatma Koçla evli olup, Pembe Feyza ve Emrullah Serhat isimli iki çocuk babasıdır.

 

 

Kaymakam Fahri Meral, Şehit Jandarma Kurmay Binbaşı Kibar Korhan Koç'un babası Emrullah Koç'u evinde ziyaret etti.

 

Ben Bu Vatan İçin Şehit Oldum Ana


Ben bu vatan için şehit oldum ana
Basma ne olur yüreğine mezar taşlarını
Ağlayıp ta güldürme düşmanlarımı
Yolma sakın o ak düşmüş saçlarını

Ben bu vatan için şehit oldum ana
Yurdumda gezdirmesinler diye kirli ellerini
Kirletmesinler benim vatanımı
Gerçekleştirmesinler düşmanlarım emellerini

Ben bu vatan için şehit oldum ana
Bizim için şehit olanlar gibi, Sakarya da
Benim gibi, canı pahasına direnenler
Destan yazmadı mı Çanakkale de, Kütahya da

Ben bu vatan için şehit oldum ana
Almadı düşmanımın bin kurşunu bedenimden canımı
Yurduma ihanet edenin değerse bir kurşunu
Akıtıverir o zaman bu yaramdan kanımı

Ben bu vatan için şehit oldum ana
Şu yurdumun her karış toprağında
Tomurcuk tomurcuk sevgi gülleri açsın diye
Kelebekler uçsun konsun diye her bir yaprağında


Hasan Yüksel

google-site-verification=AaMYWmH7znbxv4maM203YVXZ4NLbsAHB9mmBsTe7moQ


>>>>>> Sitemizdeki bilgilerin büyük çoğunluğu alıntıdır. İlgili yazının yazarının veya kaynak sahibinin istemesi halinde ilgili yazı sitemizden kaldırılacaktır. Sitemizdeki görsel ve sesli dökümanlar video paylaşım sitelerinden alıntıdır bu sitelerde kaldırldığı an sistemimizde görünmeyecektir. >>>>AKCAGUN KOYU WEB SiTESi (kurucu: iSMET YILMAZ >>>