Terme'den Geçen Irmak (Hasanım)

17.06.2010 03:55

 Terme'den Geçen Irmak (Hasanım)


Akçay köyünde Nazlı diye bir kız yaşar, bu kız aynı köyde oturan Hasan'a aşık olur ve Hasan da Nazlı'yı sever. Nazlı için altından bir bardak yaptırır ve bardağı Nazlı'ya sevgilerinin bir sembolü olarak verir. Evlenmeye karar verirler, fakat Nazlı'nın babası onu bir türlü vermez. Birgün Hasan Terme'ye gittiğinde bir kavgaya karışır ve bir çınar ağacının yanıbaşında vurulur.


Terme'den geçen ırmak (aman)
Elinde altın bardak (oy oy)
Ben sana varamadım (Hasanım)
Kör olası bubam vermedi

Terme'de koca çınar (aman)
Hasan yüreğim sızlar (oy oy)
Ben sana varamadım (Hasanım)
Körolası bubam vermedi

Terme'ye gidemiyom (aman)
Senden gayrı sevemiyom (oy oy)
Ben sana varamadım (Hasanım)
Körolası bubam vermedi

Akçay'da kaldım Hasanım (aman)
Ben burda duramam (oy oy)
Ben sana varamadım (Hasanım)
Körolası bubam vermedi

google-site-verification=AaMYWmH7znbxv4maM203YVXZ4NLbsAHB9mmBsTe7moQ

>>>>>> Sitemizdeki bilgilerin büyük çoğunluğu alıntıdır. İlgili yazının yazarının veya kaynak sahibinin istemesi halinde ilgili yazı sitemizden kaldırılacaktır. Sitemizdeki görsel ve sesli dökümanlar video paylaşım sitelerinden alıntıdır bu sitelerde kaldırldığı an sistemimizde görünmeyecektir. >>>>AKCAGUN KOYU WEB SiTESi (kurucu: iSMET YILMAZ >>>