ilginc FIKRALAR

25.05.2010 12:07

  Düşüş   

 

 

 

 

 

Temel, New York'taki gökdelenlerden birinin 53. katında çalışırken aniden
ayağı kaymış ve aşağı doğru uçmaya başlamış... 52, 51, 50, 49, 48...
Katları yıldırım hızıyla geçen Temel 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2... Ve 1'inci kata
geldiğinde kafasından şimşek gibi şu düşünceler geçmiş:- Sağa çok
şükür Allahum, haburaya kadar sağ sağlim celduk... Birinci kattan
düşsen de nasil olsa pişeycukler olmaz.

 

 

 

 

 

  Papanın Gücü   

 

 

 

Papa, Vatikan Sarayı'nın bahçesinde bir Amerikalı ile birlikte dolaşıyordu. 
Bir kardinal de süs bitkilerinin ardına gizlenmiş, onları izliyordu.  Önünden
her geçişlerinde, Amerikalı rakamı artırıyordu:
 - Beşyüzbin dolar, sayın papa hazretleri...
 - Bir milyon dolar...
 - Üç milyon dolar veririm, sayın papa.
 Rakam elli milyona çıkınca kardinal yerinden fırladı, gidip papanın
kulağına:
 - Kutsal peder, bu çok büyük para.  Bu parayla kutsal amacımıza uygun
nice iyilikler yapabiliriz...
 Papa kardinale döndü:
 - Bu Amerikalı'nın vereceği para karşılığında ne istediğini biliyor
musunuz?  Bütün Katoliklere, duadan sonra "amen" yerine "şel rotell
20-50" demelerini buyuracakmışım!

 

 

 

 

 

 

  Perdeyi Ben Buldum   

 

 

 

 

 

Bir ahbap topluluğunda Hoca’nın eline iş olsun diye bir saz
tutturmuşlar:-Hadi bize güzel güzel bir şeyler çal da dinleyelim!Demişler.
Hoca sazı eline alınca mızrabı bir aşağı bir yukarı teller üzerinde rastgele
dolaştırmağa ve böylece tuhaf tuhaf sesler, gıcırtılar çıkarmağa
başlamış:-Aman Hoca demişler, saz dediğin böyle mi çalınır? Perdeler
üzerinde usuliyle gezinmek gerek ...Hoca , elindeki sazı dımbırdatmağı
sürdürürken:-Onlar perdeyi bulamazlar, aramak için gezinip dururlar. Ben
buldum işte. Niçin boşu boşuna gezinip durayım, demiş. Gülmüş.

 

 

 

 

 

 

  İyi Geceler Çavuş   

 

 

 

 

 

"Yat" saatinden sonra çavuş ışıkları sönmüş barakaların arasında
dolaşırken koğuşlardan birisinin içerisinden bazı sesler duymuş.. Kapıyı
çarpıp içeriye girmiş:
-"Beni dinleyin!" demiş sertçe,
"Birkaç dakika önce sizlere iyi geceler dediğimi duydunuz.. Öğrenin
artık.. Ne zaman 'İyi geceler' desem bunun gerçek anlamı 'Kapa çeneni
ve zıbar artık o...pu çocuğu demektir!"
Birkaç saniye sonra koğuşun arkalarından ince bir ses duyulmuş,
 
-"Sana da iyi geceler çavuş..!"

 

 

 

 

 

   

 

 

 

  Asker Temel 

 

Temel askerdedir. ilk gün komutan gelir ve:
-benim adım ali kırç. unutmayın kırç, arada r var. soyadımı yanlış
söyleyen veya dalga geçen olursa yakarım.
komutan ara sıra askerlere kendi soyadını sorar. en sonunda sıra temel'e
gelir.
-temel söyle bakalım benim adım ne?
temel düşünür ama bi türlü hatırlayamaz. o sırada arkadaşı kopya verir:
-temel olum unutma arada r var.
-haah hatırladım komutanım. ali gört!!!

 

 

 

 

 

google-site-verification=AaMYWmH7znbxv4maM203YVXZ4NLbsAHB9mmBsTe7moQ

>>>>>> Sitemizdeki bilgilerin büyük çoğunluğu alıntıdır. İlgili yazının yazarının veya kaynak sahibinin istemesi halinde ilgili yazı sitemizden kaldırılacaktır. Sitemizdeki görsel ve sesli dökümanlar video paylaşım sitelerinden alıntıdır bu sitelerde kaldırldığı an sistemimizde görünmeyecektir. >>>>AKCAGUN KOYU WEB SiTESi (kurucu: iSMET YILMAZ >>>