samsun ve termede önemli linkler

02.06.2010 09:55

 

Önemli Linkler

 

 Cumhurbaşkanlığı
 
Başbakanlık
 
Samsun Valiliği
 
Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü
 Samsun Emniyet Müdürlüğü

 

 Terme Kaymakamlığı
 
Terme Belediyesi
 Terme Milli Eğitim Müdürlüğü
 
Terme Halk Eğitim Merkezi
 
Termede Okullar

              LİSELERİMİZ    

 

MERKEZ  VE TAŞIMA MERKEZİ İLKÖĞRETİM OKULLARIMIZ     

KÖY OKULLARI
  • Ahmetbey İlköğretim Okulu
  • Ahmetbey İnebeyli İlköğretim Okulu
  • Akçay İlköğretim Okulu
  • Aşağıköybucağı Akgürgen İ.Ö.O.
  • Aşağısöğütlü İlköğretim Okulu
  • Bafracalı İlköğretim Okulu
  • Bağsaray İlköğretim Okulu
  • Beşikli İlköğretim Okulu
  • Bulgurlu Hancılar İlköğretim Okulu
  • Bulgurlu İlköğretim Okulu
  • Bulgurlu Tellipınar İlköğretim Okulu
  • Çanaklı İlköğretim Okulu
  • Çangallar İlköğretim Okulu
  • Çardak İlköğretim Okulu
  • Dağdıralı İlköğretim Okulu
  • Elmaköy İlköğretim Okulu
  • Etyemezli İlköğretim Okulu
  • Evci Karasu İlköğretim Okulu
  • Evci Miliç İlköğretim Okulu
  • Gündoğdu İlköğretim Okulu
  • Gündoğdu Şişoğlu İlköğretim Okulu
  • Kabalı Yılanlıpınar İlköğretim Okulu
  • Karacaköy İlköğretim Okulu
  • Kazımkarabekirpaşa İlköğretim Okulu
  • Köybucağı Aşağı Mah. İlköğretim Okulu
  • Köybucağı Hacıbademli İlköğretim Okulu
  • Köybucağı İlköğretim Okulu
  • Meşeyazı İlköğretim Okulu
  • Örencik 100.yıl İlköğretim Okulu
  • Sarayköy İlköğretim Okulu
  • Taşlık İlköğretim Okulu
google-site-verification=AaMYWmH7znbxv4maM203YVXZ4NLbsAHB9mmBsTe7moQ

>>>>>> Sitemizdeki bilgilerin büyük çoğunluğu alıntıdır. İlgili yazının yazarının veya kaynak sahibinin istemesi halinde ilgili yazı sitemizden kaldırılacaktır. Sitemizdeki görsel ve sesli dökümanlar video paylaşım sitelerinden alıntıdır bu sitelerde kaldırldığı an sistemimizde görünmeyecektir. >>>>AKCAGUN KOYU WEB SiTESi (kurucu: iSMET YILMAZ >>>